Thursday 15 May 2008

مرحله دوم طرح « امنیت اجتماعی» رژیم اسلامی را شکست میدهیم

احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی رژیم اسلامی در تهران بزرگ اعلام نمود که "طرح ارتقای امنیت اجتماعی زنان" از روز یکشنبه ٢٢ اردیبهشت ماه آغاز شده است. این ادامه همان طرحی است که از سال قبل در تهران و شهرستانها به اجرا در آمد و به علت تقابل گسترده مردم با این طرح، مجریانش شکست آنرا اعلام کردند. اکنون اعلام کرده اند که نیروی سرکوب در خیابانها را دو برابر میکنند.

قرار بود با اجرای طرح "امنیت اجتماعی برای زنان" یک حکومت نظامی اعلام نشده را در خیابانها برقرار کنند. رژیم اسلامی اوباشان خود را روانه خیابانها نمود تا با ضرب و شتم و دستگیری و ایجاد رعب و وحشت، زنان را مجبور به پذیرش حجاب مورد نظر رژیم نماید. بیش از یک میلیون زن را دستگیر کردند، جریمه کردند، به زندان انداختند، میخواستند در پناه همین طرح، آپارتاید جنسی و جداسازی پسر و دختر در دانشگاه ها را اجرا و به آن رسمیت دهند، میخواستند نشان دهند که در دوره زمامداری "شعبان بی مخ" های رژیم اسلامی هنور میتوان اختناق و سرکوب دهه شصت را به مردم تحمیل کرد، میخواستند با دار و درفش، فعالین کارگری، دانشجویان معترض و زنان و جوانان عاصی را به تسلیم بکشانند. اما نشد، نگرفت، مردم اجازه ندادند، زنان نگذاشتند سنگرهای فتح شده و پیشروی های جنبش آزادیخواهی، توسط جمهوری اسلامی به تصرف در آید. دختران جوان در همین ایام تا آنجایی که توانستند و زورشان رسید بی حجابتر و با رنگهای شادتر لباس پوشیدند و به خیابان آمدند. یک اعتراض عمومی در خیابانها بحرکت در آمد. زنان و جوانان، کوچه به کوچه، در معابر عمومی، در دانشگاه و مدارس علیرغم اعمال وحشیانه مامورین سرکوب، در مقابل رژیم ایستادند و طرحش را به شکست کشاندند. شورش آریاشهر نقطه اوج این تقابل سیاسی بود، هزاران نفر یکصدا اعلام کردند: "حکومت اسلامی نمیخوایم نمیخوایم" و طرح حکومت اوباشان را بسرعت و با قدرت به شکست کشاندند. مقامات اعتراف کردند که همه شهر بی حجاب است، گفتند ما حریف ١٠ میلیون نفر در تهران نمی شویم، گفتند که مردم مامورین ما را کتک می زنند، گفتند برای تحمیل "شئونات اسلامی" باید کوچه به کوچه پاسدار و اطلاعات چی مستقر کرد. نفس دستگیری و جریمه و بازداشت بیش از یک میلیون نفر از زنان و جوانان، سند گویای مقاومت وسیع مردم و سازش ناپذیری مردم بود.

اجرای مرحله دوم طرح "امنیت اجتماعی" دولت اسلامی، حتی دیگر مانند اولی، رجزخوانی های احمدی نژاد را هم همراه خود ندارد. در همین روز اول شروع نشده، شکست خورده است. مسئولین نیروی انتظامی امروز در سالن علامه دانشگاه تهران قصد داشتند طرح "ارتقای امنیت اجتماعی" را برای دانشجویان توضیح دهند که با اعتراض شدید آنها روبرو شدند. احمدرضا رادان قرار بود در این جلسه شرکت کند که از ترس دانشجویان به محل جلسه نیامد. میگویند میخواهیم ارتقایش بدهیم، به جامعه اعلام کردند که در خیابانها تعداد مزدورانشان را دو برابر میکنند. اما اینها نمی توانند زنان را به پوشش زیادتر مجبور کنند. اینرا امتحان کردند و مردم پاسخشان را دادند. آریاشهر راه را به مردم نشان داد.

مردم آزادیخواه،
"طرح ارتقای امنیت اجتماعی" وحشت عمیق رژیم اسلامی از اعتراضات شما را بنمایش گذاشته است. بحران و بن بست سیاسی و اقتصادی فزاینده رژیم اسلامی با این تقلاها حل نمی شود. این نمایش قدرت نیست، این هراس رژیم اسلامی است که قدرت شما را در شورش آریاشهر به چشم دیده است. علیه تبعیض-سازمان دفاع از حقوق زن، همه شما را فرا میخواند در برابر یورش مامورین رژیم به مردم در خیابانها ایستادگی کنید. اجازه ندهید زنان و جوانان را بنام "بد حجاب" و "بی حجاب" دستگیر کنند. در برابر دستگیری ها مقاومت کنید. با حرکت متحدانه خود، بساط اوباشان اسلامی را در خیابان و محلات جمع کنید. اینها جامعه را برای همه ما ناامن کرده اند، باید رژیم اسلامی را سرنگون کرد.

دست رژیم اسلامی از سر زنان کوتاه

عليه تبعيض - سازمان دفاع از حقوق زن

١٤ مه ٢٠٠٨، ٢٥ اردیبهشت ١٣٨٧

No comments: