Friday 30 November 2007

دولت سوئد را بخاطر میزبانی از جنایتکاران ضدزن جمهوری اسلامی محکوم میکنیم!

از 18 تا 24 ماه نوامبر هیئتی از مقامات انتظامی و دولتی جمهوری اسلامی به بهانه آموزش شیوه های مبارزه با اعتیاد در کشور سوﺌد با مقامات این کشور دیدار و گفتگو کردند. احمدرضا رادان فرمانده پلیس استان تهران، سرکوبگر مردم و بویژه زنان در تابستان گذشته، یکی از اعضای این هیئت بوده است. سرکوب هزاران زن، بازداشت و شکنجه علنی صدها جوان در خیابانهای تهران به دستور او و تحت فرماندهی او صورت گرفته است. رادان یکی از منفورترین چهره های نیروی انتظامی در تهران است. هرچند دیگر چهره های این هیئت نیز از سرکوبگران معروف قوه قضاییه و نیروی انتظامی هستند.

دولت سوﺌد با وقاحت تمام میزبان این جنایتکاران در هفته گذشته بوده است. مردم ایران شاکی این جنایتکاران هستند. دولت سوﺌد می بایست این جنایتکاران را بازداشت و تسلیم یک دادگاه بین المللی میکرد. "علیه تبعیض" سازمان دفاع از حقوق زن، روابط دولت سوﺌد با این جنایتکاران را محکوم می کند و خواهان توضیح مقامات دولت سوﺌد به مردم ایران و افکار عمومی است. امروز تمام دنیا و از جمله مقامات دولت سوئد بخوبی با جنایات سران رژیم اسلامی و نیروهای سرکوب آن آشنا هستند. خود ما مدارک و اسناد بسیاری از جنایات و نقض ابتدائی ترین حقوق و آزادیهای مردم توسط این جنایتکاران را به نمایندگان پارلمان و مقامات وزرات امورخارجه سوﺌد تسلیم کرده ایم و هیچ توجیهی برای روابط دیپلماتیک با جمهوری اسلامی را قابل قبول نمیدانیم.

ما با تمام توان خواهیم کوشید با بسیج افکار عمومی و بسیح مردم آزادیخواه و انساندوست در سطح جهان، حضور سران و مقامات جنایتکار حکومت اسلامی به خارج کشور را قطع کنیم. ما خواهان بسته شدن سفارتخانه های جمهوری اسلامی و همه لانه های تروریستی این حکومت در سایر کشورها هستیم. با جمهوری اسلامی بعنوان یک حکومت جنایتکار و ضدزن و آپارتاید جنسی همان باید کرد که دنیا با دولت نژادپرست آفریقای جنوبی کرد.


زنده باد آزادی و برابری
مرگ بر حکومت آپارتاید
مرگ بر حکومت ضدزن

علیه تبعیض، سازمان دفاع از حقوق زن
۲٥ نوامبر٢٠٠٧
آدرس تماس:
nohejab@yahoo.com
تلفن تماس: 0046707777313

No comments: