Thursday 4 October 2007

چرا اعدام؟

همراه با بشریت مترقی علیه اعدام در ١٠ اکتبر!

جمهوری اسلامی در طول حیات ننگینش دهها هزار نفر را اعدام کرده است. تیرباران کرده، زیر شکنجه به قتل رسانده، سنگسار کرده و یا با طناب دار اعدام کرده است. تحت حاکمیت جمهوری اسلامی، نه تنها ارتکاب به برخی جرائم مانند قتل مجازات اعدام دارد بلکه همچنین سکس غیرمجاز، دست انداختن خدا و پیغمبر، اعتقاد به مرام اشتراکی، دست کشیدن از خدا و اسلام، تشکیل احزاب مخالف، همجنسگرائی و غیره هم مجازاتش اعدام است. اعدام، هرنوعش و به هردلیلی غیرانسانی است، قتل عمد ست، بی حرمت کردن انسان است، ابزار سرکوب است و باید از دست دولتها و از دست جمهوری اسلامی گرفته شود.

"علیه تبعیض، سازمان دفاع از حقوق زن" مخالف هر گونه اعدام و قتل نفس است. ما قویا هر نوع اعدامی را محکوم می کنیم و خواستار توقف فوری مجازات اعدام در جهان و ایران هستیم. ما قویا خواهان لغو همه احکام اعدام در ایران و جهان هستیم.

١٠ اکتبر ١٨ مهر، روز جهانی علیه اعدام در پیش است. ما همراه با مردم مترقی در سراسر جهان، علیه اعدام دست به اعتراض میزنیم و همگان را به اعتراض علیه اعدام در این روز فرا می خوانیم. در ایران هم باید به این اعتراض جهانی پیوست. سازمان "علیه تبعیض" همه زنان و مردان آزادیخواه را به پیوستن به جنبش جهانی علیه اعدام و برای انداختن این مجازات غیرانسانی به زباله دان تاریخ فرامیخواند.


زنده باد آزادی و برابری

مرگ بر حکومت آپارتاید

مرگ بر حکومت ضدزن

علیه تبعیض، سازمان دفاع از حقوق زن
٣ اکتبر ٢٠٠٧، ١١ مهرماه ١٣٨٦

آدرس تماس:
nohejab@yahoo.com
تلفن تماس: 0046707777313

No comments: