Saturday 6 October 2007

فراخوان به همسران کارگران نیشکر هفت تپه

دوش بدوش کارگران اعتصابی در مبارزه شرکت کنید!

بار دیگر جمهوری اسلامی جواب خواست های برحق کارگران را با سرکوب پاسخ داد. جمهوری اسلامی زنان را به جرم "بد حجابی" مورد اذیت و آزار دائم قرار میدهد، کودکان را از هرحقی محروم میکند، دانشجویان را به جرم زیر پا گذاشتن قوانین "جداسازی اسلامی" و آزادیخواهی و برابری طلبی دستگیر و شکنجه می کند، با معلمان حق طلب سبعانه برخورد میکند و کارگرانی را که علیه بالاکشیدن دستمزدهایشان دست به اعتصاب و اعتراض میزنند سرکوب میکند.

اینجا صحبت ما با شما همسران کارگران نیشکر هفت تپه است. شما که در همه محرومیت ها و همه درد و رنجها و پیروزیها و شکست های آنها شریک هستید. نیروی شما باید در کنار همسران شما صف کارگران را تقویت کند و مفتخوران و سرکوبگران را سر جای خود بنشاند. شما نیز باید فعالانه در این مبارزه شریک شوید. در سازمان دادن صف مبارزه کارگران شرکت کنید، در بسیج مردم شهر و خبررسانی به جامعه نقش ایفا کنید و در مقابل سرکوبگران سینه سپر کنید. به هزار ترفند سعی میکنند شما را در خانه نگهدارند تا کل نیروی طبقه کارگر به میدان نیاید. درمقابل سنت های عقب مانده ای که مفتخوران و مبلغانشان در مساجد و رادیو و تلویزیونها تبلیغ میکنند بایستید.

برای پیروزی باید همه توانمان را بکار اندازیم. هرمبارزه کارگری باید مبارزه همه اعضای بزرگسال خانواده های کارگری باشد. شما میتوانید و باید نقش مهمی دراین مبارزه ایفا کنید. در خانه ننشینید و به تجمعات همسران خود ملحق شوید. حضور شما در کنار چهارهزار کارگر نیشکر شهر را تکان خواهد داد. خود را سازمان دهید و مردم زحمتکش و شریف کوچه و محل را به حمایت از کارگران اعتصابی به حرکت درآورید. با معلمان و دانش آموزان صحبت کنید و خواستهای همسران خود را به آنها توضیح دهید. بخواهید در حمایت از مبارزه کارگران دست به تعطیل مدارس بزنند و در تجمعات شرکت کنند. با همسایه ها و با پدر و مادر و خواهر و برادر خود صحبت کنید و دسته جمعی به تجمعات بپیوندید. در تجمعات و مجامع عمومی در داخل کارخانه شرکت کنید. برای جمع آوری کمک مالی برای صندوق اعتصاب دست به کار شوید. حضور شما دست سرکوبگران را خواهد بست و دستگیری رهبران اعتصاب را دشوار و حتی غیرممکن خواهد کرد. دولت و کارفرمایان از حضور شما در تجمعات وحشت دارند. میدانند که حضور شما شکست آنها را قطعی خواهد کرد. با حضورتان به آنها درسی بدهید که دیگر جرات نکنند براحتی چندرغاز دستمزدها را بالا بکشند، و کارگران حق طلب را مورد ضرب و شتم قرار دهند.

"علیه تبعض، سازمان دفاع از حقوق زن" در کنار شما و کارگران نیشکر هفت تپه است. ما از همه توان خود استفاده می کنیم که صدای حق طلبانه شما را به گوش جهانیان برسانیم. ما تمامی مردم شهر، همه زنان و مردان آزادیخواه را فرا میخوانیم که از مبارزه شما و همسران شما حمایت کنند.

زنده باد آزادی و برابری
مرگ بر حکومت آپارتاید
مرگ بر حکومت ضدزن
علیه تبعیض، سازمان دفاع از حقوق زن
٥ اکتبر ٢٠٠٧، ١٣ مهرماه ١٣٨٦
دبیر سازمان: مهین علیپور
mahin_alipour@yahoo.se
0046707777313
سخنگوی سازمان: مینا احدی
minaahadi@aol.com
+491775692413
سخنگوی سازمان: مریم نمازی
m.namazie@ukonline.co.uk

+447719166731

No comments: